torstai 12. marraskuuta 2009

Tästä se lähtee!

Olen viime aikoina löytänyt elämään sisältöä uudesta-vanhasta harrastuksesta nimittäin urheilusta. Innostus alkoi muutamien hiljaisvuosien jälkeen viime syksynä kun aloin pikkuhiljaa innostua juoksemisesta, tunne joka siitä jäi oli vahva, mutta katkesi pian kun muutto Etelä-Suomeen tuli eteen. Tottuneena metsäisempiin ja turvallisempiin lenkkeilymaisemiin, ei Helsingin betoniviidakko tuntunut omalta vaihtoehdolta. Täytyi siis etsiä uusia vaihtoehtoja, joista varteenotettavin löytyi muutaman hassun sadanmetrin päästä. Puhutaanpa matalankynnyksen liikkumisesta!

Ratkaisun tarjosi Finnbodyn kuntosali ja mikä parasta vielä täysin naisten oma sali! Jäsenyyttä on takana seitsemän kuukautta, mutta silti on paljon erilaisia tunteja joille en ole osannut tai uskaltanut vielä mennä. Ehkäpä tässä on mainio tilaisuus alkaa tutustumaan uusiin haasteisiin ja jakaa kokemuksia muillekin. Tarkoituksenani on myös koittaa parhaan mukaan tutustua myös muihin lajeihin ja löytää uusia innostuksen aiheita, mikä ei sinänsä tuota suuria vaikeuksia, innostun hyvinhyvin helposti lähes asiasta kuin asiasta. Palaan siis blogissani myös muihin aiheisiin kuin pelkkään punttisalihuttuun, joten seurata voi mukana vaikka näin alkuun aihe ei tuntuisikaan omalle.

Mutta nyt, täytyy saada laastaria sormeen, vanha haava aukesi! (Miksi laastari ei ikinä löydä silloin kun sitä tarvitsee?)

1 kommentti:

  1. Juoksu ja sali ovat myös suosikkini mitä liikkumiseen tulee. :)

    VastaaPoista